• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79021
+
-

راه‌اندازی 6 کلینیک جدید  در بیمارستان ولی ‌عصر اراک

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک از راه‌اندازی 6 کلینیک جدید در این بیمارستان تا مهر امسال خبر داد.«بهنام محمودی» در گفت‌وگو با فارس افزود: علاوه‌ بر 17 کلینیک فعال در این بیمارستان، 6 کلینیک جدید در زمینه‌های مختلف نیز ابتدای مهر در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود. 

وی اضافه کرد: یکی از این کلینیک‌ها طب سنتی و ایرانی و دیگری تغذیه و متابولیسم است که در زمینه رژیم‌های چاقی و لاغری و با حضور 3 متخصص تغذیه عضو هیأت‌ علمی دانشگاه فعالیت خواهد کرد. 

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک بیان کرد: سومین کلینیک، کلینیک مشکلات جنسی، باروری و بهداشت باروری بوده که در آن دکترای بهداشت جنسی حضور دارند. محمودی بیان کرد: کلینیک درمان چاقی یکی از 6 کلینیکی است که به‌زودی افتتاح می‌شود. در این کلینیک متخصص قلب، متخصص داخلی، روانشناس بالینی، متخصص تغذیه، جراح لاپاراسکوپی حضور داشته و در زمینه درمان چاقی مفرط و مواردی که نیاز به عمل جراحی دارند فعالیت خواهد کرد. 

وی اظهار کرد: در کنار کلینیک روان‌پزشکی پنجمین کلینیک با عنوان کلینیک مشاوره نیز افتتاح می‌شود. کلینیک تخصصی اطفال و کودکان نیز ششمین کلینیک افتتاحی است. رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک ادامه داد: مجموعه‌ها و کلینیک‌های قبلی بیمارستان مثل جراحی، اعصاب، خدمات آندوسکوپی و کولونوسکوپی، نوار مغز، ارتوپدی و غیره در کنار 6 کلینیک جدید به فعالیت خود ادامه خواهند داد. محمودی افزود: برای نخستین بار است که 2 کلینیک درمان چاقی و کلینیک جنسی در استان افتتاح می‌شود. 

وی بیان کرد: تعرفه کلینیک‌های این بیمارستان دولتی بوده و هم‌استانی‌ها می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه گویا 33890 ابتدا بیمارستان ولی عصر(عج) اراک را انتخاب و سپس از طریق سامانه نوبت‌دهی، نوبت خود را دریافت کنند یا این‌که می‌توانند از سایت دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت نوبت الکترونیکی اقدام کنند. رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) اراک با اشاره به میزان مراجعه‌کنندگان این بیمارستان نیز گفت: معمولاً هر ماه نزدیک به 2 هزار نفر به بیمارستان ولی عصر(عج) اراک مراجعه می‌کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید